Els dies 1,2 i 3 de Novembre el grup 1 i 2 de tecnificació de la secció de piragüisme va realitzar la sortida de fi de temporada al País Basc, en concret a San Sebastian / Donosti.

El primer dia, el divendres, varem fer una paradeta al camp de eslàlom d’Ortez, on vam entrenar i els més agosarats van poder posar-se a prova amb el tram final, una forta corba amb un “rulo” que els hi passava mig metre per sobre el cap. Les ganes eren tal que varem acabar la sessió de nit. Ben cansats, ens vam dirigir cap a Donosti per sopar i veure una pel·lícula tots junts.

A les 6 del matí ja n`hi havia algun que es movia, desprès d`esmorzar varem tirar cap a la platja de la Concha on ens esperaven els companys del Club Atlético San Sebastián. Varem tenir el gran honor de poder tenir al Jon Erguin com a amfitrió, a més del grup de tècnics del club autòcton. Moltes gràcies a tots.

Degut a les fortes onades alguns van preferir quedar-se a la platja, però un grup de valents van lluitar contra el fort onatge, i varem fer una volta fins a l’illa que hi ha tot just davant. Ja de tornada va ser el moment del kayak surf, la sessió va ser bestial.

Cap al vespre varem poder visitar una mica la ciutat de Donosti acompanyats d’una forta pluja.

Al tercer dia les energies començaven a estar sota mínims, tot i així, ens varem desplaçar fins al camp de eslàlom d’Irún, on després d`una petita remadeta varem emprendre el camí de tornada.

Volem agrair tota la col·laboració de la Maria, el Pau i la gent del Atlético que en tot moment van estar amb tot l`equip. Sense vosaltres no hagués estat possible, els petits no ho oblidaran mai ja que ha estat una experiència molt enriquidora.

558931_10151993887894609_1489698451_n

1390756_10151993887834609_1865119724_n

1458566_10151993887849609_1736488241_n

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *